neděle 11. srpna 2013

Konopiště



Tento víkend byl pro mě značně cestovatelský a opravdu jsem si ho užila. A kdeže jsou fotky pořízené? Navštívili jsme zámek Konopiště, který je mimochodem absolutně nádherný - však mrkněte na fotky :). 
Co se týče outfitu, zvolila jsem samozřejmě velmi pohodlnou kombinaci - oblíbené květované kalhoty perfektní na jaro léto a jednoduché a zároveň dobře nositelné loafers. 
A co jste tento víkend prováděli vy? ;)

This weekend was pretty busy and full of traveling and that is the way i really like. I visited chateau Konopiště which is by the way absolutely beautiful - check out the pics! 
Of course I have worn very comfortable outfit - my favourite flower pants (which are perfect for spring and summer) and simple loafers. 
And how was your weekend? ;)


H&M pants / ANN CHRISTINE top / GATE loafers / DOMI handbag / TOM FORD sunglasses

10 komentářů:

  1. awesome!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you! In Czech there is so many beautiful places :)

      Vymazat
  2. krásne nohavice! veľmi ti to pristane!
    a super fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Kalhoty jsou moje oblíbené, takže se tu určitě čas od času objeví :)

      Vymazat
  3. krasne si sa nahodila! My sme sa boli prejst na hrad Devin a potom sme uz len oddychovali na kavicke :)

    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Na Děvíně v Bratislavě? Tam jsem byla tak před třemi roky a bylo to super.
      Na krém určitě mrknu, zní to zajímavě ;)

      Vymazat
  4. Chceš říci, že ta kabelka je LV Alma? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci :). Jak píšu, je z řetězce Domi, která má obchůdky třeba v Palladiun nebo na hlavním, nádraží v Praze. Občas tam mají úžasné kousky.

      Vymazat
  5. Konopiště je úžasný. Chodím tam hodně často :-) Viděla si našeho medvídka nebo jsi měla smůlu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, asi chrupkal... Ale mrzelo mě to, na zvířátka, to já jsem :)

      Vymazat